O greseala din trecut

22 02 2009

Acum mult timp eram la Școala Grigore Antipa Botoșani . Fiind in ultimul an de clasa primara , tatăl meu a vrut sa ma dea la Colegiul A.T.Laurian 😀 . Eu am spus ca vreau sa ma mut . Asa ca m-a mutat la colegiu . 😀
In prima zi de scoala la colegiu am crezut ca voi fi in clasa cu niste elevi foarte buni ( la învățătură ) , dar m-am înșelat . Totul era din ce în ce mai rău … și mai rău … 😦
In primul rând colegii noi erau cam obraznici , iar în al doilea rând exigenta era de speriat . La început am încercat sa ma acomodez , dar nu a ținut mult și deja au început problemele . 😦
Profesoarele cereau din ce în ce mai mult de la noi și mai erau și niște conflicte în colectiv .
A fost un soc pentru noi ( pentru mine mai ales ) colegiul . Cu timpul m-am obișnuit , dar niciodată nu va mai fi la fel cum era la Scoala Grigore Antipa !


Acțiuni

Information

5 responses

22 02 2009
Al3ks

Vezi ca mai bine e la scoala mea 😛

22 02 2009
Descopera Blog

Stiu dar nu mai pot face nimic acum … trecutul e trecut si asa trebuie sa rămână . Indiferent de interese trecutul nu poate fi schimbat .

23 02 2009
hime

O sa folosesi asta ca experienta…ceea ce nu ta doboara te ajuta sa cresti !!!

23 02 2009
sucitura

eu sunt la scoala 7…parintii mei vorbeau sa ma mute la Liceul Mihai Eminescu si mai multi prieteni de-ai parintilor au spus asta…eu nu am vrut sa ma mut…e greu sa ma acomodez cu colegii noi…in plus exigenta profesorilor e mult peste limita unui copil de clasa a 5-a

23 02 2009
Descopera Blog

buna decizie sucitura , mie mi-au trebuit 3 săptămâni de liceu ca sa îmi dau seama 😦

Lasă un comentariu


Vizitatori

free counters

Vizitatori Online

Translator

Live!

Pozitia Mea…